sobota, 15 marca 2014

2NE1 rozmawiają o swoim comebacku, rywalizacji z Girls' Generation, światowej trasie i randkowaniu


Dziewczyny z 2NE1 wzięły udział w krótkim wywiadzie gdzie opowiedziały nam o albumie, comebacku, rywalizacji z Girls' Generation, światowej trasie i randkowaniu. Zobaczcie sami, co mówiły.

"To jest nasz pierwszy pełny album wydany od 4 lat i różni się od naszego pierwszego albumu, zawiera całkiem nowe piosenki, więc tak naprawdę dopiero teraz czuję, że wypuszczamy nasz pełny album. Naprawdę bardzo cieszymy się z tego że możemy wam pokazać nowe piosenki i występy, cieszymy się także że możemy już ugasić to pragnienie pokazania wam się. Kiedy miałyśmy pierwszą światową trasę koncertową czułyśmy lekki żal, że nie możemy wam pokazać nowych piosenek na scenie. Więc kiedy wydałyśmy nasz pełny album, czujemy się szczęśliwie." - powiedziały dziewczyny.

W nowym albumie 2NE1 wiele utworów zawiera własny wkład CL, powiedziała ona: "Zaczęłam komponować w zeszłym roku. Naprawdę nigdy nie wyobrażałam sobie 2NE1 które będzie śpiewać piosenki, które skomponowałam. Zaczęło się od tego, że po prostu zaczęłam pisać piosenki jak do swojego pamiętnika. Jestem wdzięczna i zadowolona, że to stało się tak szybko. Istnieje dużo piosenek, które napisałam dla 2NE1, ale te najlepsze znalazły się na albumie. To było coś, co zaczęłam dla zabawy, ale nasz szef Yang Hyun Suk sprawdził to. "Crush" było tytułową piosenką, którą napisałam, ale on nawet nazwał album tym tytułem, czułam się wtedy wzruszona."

W wywiadzie został poruszony także temat konkurencji z Girls' Generation. Obie największe grupy żeńskie z Korei miały comeback w tym samym czasie.

Dziewczyny powiedziały: "Zaczynając rok temu, miałyśmy światową trasę koncertową która była zaplanowana na marzec, a nasz comeback planowano pod koniec lutego (wszystko 2014). Jako że Girls' Generation to nasze sunbaenim's, fajnie je zobaczyć aktywnie na różnych polach przez długi czas. Też chcemy takie być. Zamiast porównywać albo nazywać to konkurencją, kibicujemy potędze dziewczęcych grup. Chcemy zobaczyć wiele z tych grup razem i nas, którym wszystko idzie dobrze. Wiemy, że kolory 2NE1 i Girls' Generation są inne. Pokazują na scenie to, czego my nie potrafimy."

Powiedziano także o randkowaniu. CL odpowiedziała z uśmiechem: "Dzisiaj jest też White Day...Myślę, że jesteśmy bardzo do tyłu jeśli chodzi o randki w stosunku do Girls' Generation." Dara dodała: "Spróbujemy ich dogonić!", Bom także powiedziała z bólem: "Wydaje mi się, że po prostu nie jest zbyt wiele okazji do tego."

Będąc Blackjackiem lub nie, każdy wie, że 2NE1 to inna grupa w porównaniu do dziewczęcych zespołów. Reporterzy spytali dziewczyn jak się czują z tym wyjątkowym stylem.

"Nie myślimy, że jeszcze będzie grupa taka jak 2NE1. Nie było takich wcześniej i nie sądzę że będą takie później. Kiedy ludzie rozważają czy 2NE1 jest dobre czy złe, możemy śmiało powiedzieć, że nie ma nigdzie takich jak my."

2 komentarze:

  1. "Nie myślimy, że jeszcze będzie grupa taka jak 2NE1. Nie było takich wcześniej i nie sądzę że będą takie później. Kiedy ludzie rozważają czy 2NE1 jest dobre czy złe, możemy śmiało powiedzieć, że nie ma nigdzie takich jak my "

    Dokładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. 2NE1 są królowymi ^^ i zawsze pozostaną z przypinką 'złych' dziewczyn bo to je wyrożnia i czyni wyjątkowe !

    OdpowiedzUsuń